NHV viert haar 40-jarig Jubileum congres zaterdag 5 oktober 2024

Beste NHV leden,

Op 5 oktober 2024,  vindt dan eindelijk het  NHV Jubileumcongres plaats.

Locatie: Naturalis Biodiversity Center Natuurhistorisch Museum in Leiden.

De congrescommissie is bezig met het laatste deel van de organisatie voor het NHV Jubileumcongres zaterdag 5-10-1024.

De NHV leden ontvangen rond 31 juli 2024 een email met de link naar ledenadministratie ledenportal Online, voor inschrijving Evenement: NHV Jubileumcongres.

Het congres is met zes punten geaccrediteerd door de SBHFL.

Houd er rekening mee vol=vol Heeft u al een account aangemaakt bij ledenadministratie ledenportal Online, dan heeft u uw inlognaam en wachtwoord nodig om in te loggen. Log in met het email adres waarmee u zich heeft ingeschreven bij NHV-ledenadministratie ledenportal Online.

Als u bent ingelogd bij NHV-ledenadministratie ledenportal Online, kunt u uw gegevens aanpassen van bijvoorbeeld: N.A.W., nieuwe werkgever, nieuw emailadres, jaarlijks lidmaatschap factuur downloaden, en voor het lezen NHV archief “NHV-nieuwsbrieven en de ALV Jaarstukken” ect ect.

EN…… voor het NHV Jubileumcongres, WAAR U ROND 31 JULI DE EMAIL MET LINK VOOR DE INSCHRIJVING ONTVANGT.

Hierbij een uitleg als u:
Nog géén account heeft aangemaakt > klik hier
Wel een account maar uw inloggegevens kwijt > klik hier

Met vriendelijke groet,

Mede namens de congrescommissie